Conacul Goruni spune povestea unui meșteșug de familie prin care darurile naturii sunt culese și redate înapoi oamenilor în același mod natural, sincer, sănătos.
Bunătățile tradiționale, preparate după rețete consacrate, cu ingrediente naturale sunt astăzi în topul trendurilor de consum.
Pentru a le face remarcate pe rafturile magazinelor, am acordat o atenție deosebită etichetelor pentru borcane și sticle.
Am decis să urmăm o linie tradițională, folosind simbolurilor românești și un font scris de mână.
Inspirat din valorile produselor comercializate de Conacul Goruni, site-ul este user-friendly și sugestiv.
Fiecare produs este prezentat punctual, cu accent pe avantajele specifice și pe povestea Conacului.
Totodată, site-ul a fost gândit și ca un magazin on-line, dispunând de toate funcționalitățile necesare.
Broșura de prezentare și roll-up-urile realizate sunt în concordanță cu liniile brandului, concentrându-se pe prezentarea produselor și a calităților acestora, printr-o poveste atractivă și o aranjare ușor de scanat cu privirea.
În mediul online, promovarea brandului a fost centrată pe evidențierea calității produselor și caracterului divers al producătorului.
Am popularizat includerea produselor Conacului în alimentația zilnică, avantajele acestora și elementele diferențiatoare, prin asocierea acestora cu rețete pentru micul dejun, de post sau pentru tratarea anumitor boli, în cazul produselor de cătină.