Evolve Imobiliare


Analiza amănunțită a brandului Evolve Imobiliare a scos la iveală valorile sale esențiale:
seriozitatea, siguranța, verticalitatea și grija îndreptată spre clienți. De asemenea, Evolve Imobiliare comunică și povestea ansamblurilor  rezidențiale pe care le poartă sub aripa sa.

Naming

Procesul de naming a pornit de la cuvintele-cheie „evoluție” și „seriozitate”, termeni ce trebuiau să completeze perfect obiectul de activitate serviciile imobiliare:
Prin traducerea englezească a cuvântului „evoluție”, am ajuns la numele Evolve Imobiliare, structură ce semnifică exact ideea de dezvoltare, de adoptare a unui nou stil de viață, aliniat la tendințele contemporane.

Identitate vizuală

Analiza precursoare creionării logoului a pornit, firesc, tot de la esența brandului.
Simbolurile grafice principale sugerează imaginea unui acoperiș, iar repetarea  de trei ori a elementului de bază întărește ideea de protecție, cămin,  sigur adăpost.
Simbolul secundar al  ferestrei, plasat sub acoperiș, are menirea de a sugera transparența, deschiderea companiei la nevoile clienților.

Website

Evolve Imobiliare transmite ideea unei varietăți de locuințe ce așteaptă să prindă viață.

Astfel, am creat mai multe website-uri, pentru fiecare ansamblu rezidențial reprezentat de agenție: Royal Town, Tătărași Towers, Complex Sadoveanu, Arka Residence fiind doar câteva exemple.

Print Design

Pentru a surprinde cât mai bine viziunea brandului, am realizat materiale de print care valorifică liniile de bază ale conceptului Evolve Imobiliare.  
Cărțile de vizită, broșura de prezentare, panourile stradale și design-ul pentru colarea mașinilor au fost principalele modalități prin care am popularizat brandul Evolve Imobiliare pe piața locală.

Social Media

În mediul online, miza a fost să ajungem cât mai aproape de clienții potențiali.
Pentru asta, am utilizat template-uri bine structurate și variate, completate de un copy clar și țintit.
Textele au fost centrate pe avantajele ansamblurilor rezidențiale din portofoliul agenției și pe informațiile în măsură să stimuleze decizia de achiziție a unei locuințe confortabile sau de închiriere a un imobil modern.

Google Adwords

Campaniile de Google Ads au avut ca obiectiv stimularea de programări pentru vizite în ansamblurile rezidențiale și, implicit, a cumpărării de locuințe.
Toate campaniile au avut rezultate remarcabile, probate prin poziții de top în rezultatele căutărilor.

Alege serviciile dorite

Completează formularul și îți trimitem o ofertă personalizată pentru serviciile dorite.

Alege serviciile dorite

Completează formularul și îți trimitem o ofertă personalizată pentru serviciile dorite.