Corrido

Corrido este primul wine-bar și restaurant din Iași. Un local liniștit și exotic, cu specific mediteranean, s-a născut din dorința de a oferi orașului gusturi și arome pe care nu le cunoscuse până atunci. Procesul de creație al brandului Corrido a presupus o analiză complexă a altor localuri de acest tip din lume și a punctelor tari ale acestui tip de restaurant.

Naming

Afinitatea clientului pentru Spania ne-a îndreptat atenția către o trăsătură definitorie a culturii acestei țări: lupta cu tauri, denumită coridă.
Numele Corrido, extensie a acestui străvechi spectacol, are o sonoritate puternică și suavă în același timp. Simbolistica acestui cuvânt sugerează virilitatea luptei cu tauri, dar și delicatețea, prin apropierea sonoră de „querido”, termen ce se traduce prin „iubit”.
Corrido, prin alcătuirea din consoane dure și vocale închise, exprimă forță și vigoare, dar și rafinament.

Identitate vizuală

Ideea centrală a logoului a plecat de la două aspecte specifice culturii Spaniei: vinurile robuste în culori vibrante și pasiunea pentru fripturile de vită, de multe ori în sânge.
Așa am ajuns la litera „O” umplută cu o formă fluidă, care sugerează un pahar de vin. Cromatica, centrată pe culoarea rubinie vorbește de la sine despre sângele fierbinte al acestui popor latin, pasiunea sa pentru vin și despre carnea roșie preferată de spanioli.

Teasing

Întregul concept al campaniei de promovare a brandului s-a concentrat în jurul ideii de wine-bar și, bineînțeles, a licorii lui Bacchus.
Campania de teasing nu a pornit cu promovarea directă a numelui de Corrido, ci am plecat în această călătorie sub numele de Winederful, nume care înnobilează calitățile vinului.


Campania de teasing a presupus realizarea unui video de promovare care surprinde specificul gastronomiei spaniole: vinul roșu cu caracter și friptura suculentă de vită. Printre acestea au fost atent amestecate pasiunea spaniolă a tangoului și masculinitatea spectacolului de coridă.
Acest video a fost prezentat alături de o poveste atractivă care surprinde specificul culturii spaniole, printr-un landing page de promovare – Winederful, care ulterior a devenit site-ul oficial al brandului Corrido

Website

Website-ul brandului a fost gândit pentru a reda atmosfera restaurantului și a wine-barului. Am spus povești despre vin și am prezentat serviciile restaurantului într-un mod ludic, ușor de citit.
Pentru a recrea atmosfera tipică unui restaurant wine-bar, am folosit  imagini mari, captivante, care surprind specificul preparatelor și pe cel al spațiilor de luat masa.

Social Media

Campania de promovare a brandului pe rețelele sociale s-a conturat în jurul specificului restaurantului. Am pus în evidență, prin machete grafice, două aspecte definitorii: plăcerea vinului și pasiunea pentru gastronomia internațională.
Ne-am concentrat  pe mixul dintre cele două, care aduce oamenii împreună și duce servirea mesei la un nivel superior.

Meniuri

În realizarea meniurilor pentru preparate am mers pe o linie modernă, aerisită.
Am plusat cu denumirea categoriilor în română și spaniolă, accentuate prin folosirea sângeriului din identitatea vizuală și secțiuni adiacente cu Știați că.

Meniul de vinuri a fost segmentat foarte practic: tipurile de vin au fost împărțite pe categorii, în funcție de regiunea țării (în cazul vinurilor românești) sau de țara din care provin (pentru cele internaționale).
Am scos în evidență regiunea sau țara de proveniență a vinului, marcând secțiunea pe hartă cu roșu-sângeriu.

Alege serviciile dorite

Completează formularul și îți trimitem o ofertă personalizată pentru serviciile dorite.

Alege serviciile dorite

Completează formularul și îți trimitem o ofertă personalizată pentru serviciile dorite.